Åh suk, jeg har været utro

Kære tusindting og kære læsere

Jesus, der sker ikke meget herinde, og det er kimen til evig dårlig samvittighed. Sandheden er, at jeg er møgutro med andre projekter. Først og allermest altoverskyggende er Universitetet, og især et fag, der hedder Digital Identities. Vi har en amerikansk forelæser, som er så sindssygt dygtig og spændende, men hold da kølle hun er krævende. Vi læser teoretiske tekster på en milliard sider, og skal derudover blandt andet oprette en blog og opdatere den i et væld, som en del af vores eksamensprojekt. Hvis I er interesserede, kan I læse lidt om min dystre fortid på chatstedet Højhuset på bloggen.

Men jeg har ikke glemt dig, gode gamle Tusindting … og jeg vender tilbage lige om snart. Mys

Skriv et svar

