Hej flotte

Pew pew … (indsæt pistolrøg)

Okay, så jeg hjalp i dag Camilla i gang med sin hjemmeside – en ting jeg længe har haft på programmet men aldrig sådan rigtig helt er nået til, fordi vi begge lever et liv i overhalingsbanen … eller bare ikke har været gode nok til at finde et tidspunkt. Men det viste sig, at det godt kunne klares over en Facebookchat og en god sjat tålmodighed. Den er stadig ikke færdig, men jeg synes, at det ser lovende ud.

Så hej og glædelig sensommer. Jeg har jo overhovedet ikke opdateret, og det skyldes et hav af ting. Først og fremmest at vi købte et hus, skrev under, glædede os, hele moletjavsen – for derefter at erfare, at sælger fra en humbuk og ja, en røv, der havde forsøgt at snyde os til at købe noget ulovligt lort. Heldigvis har vi en rigtig, rigtig god advokat, som opdagede det lige tids nok. Men øv, hvor er det bare irriterende! Så vi er nu i gang med at rejse os ved det træ, vi er faldet og er så småt gået i gang med at kigge på andre huse, selvom det er virkelig svært.

Ellers har vi det godt alle mand. Jeg starter studie i næste uge og har fundet en ret sej fagkombination, tror jeg. Noget med sociale medier og digital identitet. Jaw jaw, det er lagt i ovnen til et nizzle speciale, når den tid kommer. Derudover har jeg sådan et bette hyggefag, der hedder kulturjournalistik. Det skal nok blive godt.

I aften er jeg alene hjemme med barnet. Jeg havde planer om at hækle (som jeg endelig har lært!!! Thank God for garnstudios instruktionsvideoer) og se Sex and the City, som også har været et sommerferieprojekt. I stedet endte jeg med at forsøge at sortere 4.700 billeder, som er blevet gemt uden for mapperne på min eksterne harddisc. Jeg er nu nede på 2.000 billeder, der ligger løst, og nu gider jeg simpelthen ikke mere for i aften. Så nu hækling og SATC. Tchüss

I får lige et billede af ham her. Det er en 1,5 meter lang slange, der er ved at tage sin form. Fremragende projekt til at få brugt alle sine lækre merinogarnrester fra babytæppet.

IMG_2169

Skriv et svar

