Bummelum bum bum

Laura, er du der? Over…..
Ja, det er jeg sguda max! Over….

Jeg skriver pt to eksamensopgaver på én gang. Goddaw og velkommen til uni. Det har jeg sgu aldrig prøvet før, så det er med at holde tungen lige i munden. Jeg har besluttet mig for at give den første opgave et par uger og nå så langt som overhovedet muligt, inden jeg går i gang med nummer to. Nummer et er en journalistisk sag til mit fag på Journalisthøjskolen, så den burde være rimelig ligetil at få sendt afsted. Desværre har jeg været lidt ambitiøs og kastet mig ud i et omfattende emne – when will I learn?

Vi har det godt, den lille familie i det sorringske. Haven er sprunget ud, nabobørnene leger på vejen, Vika kan gå, vi kigger på nyt hus i en lidt større by. Alt i alt sker der lidt, og det er rart. Jeg savner så absolut ikke vinterhiet, kom sol, kom sommer, kom farvestrålende kjoler.

I weekenden var vi på Sjælland til Oscars otte års fødselsdag. Oscar er min guldklump, verdens dejligste nevø, og jeg fatter slet ikke, at han er blevet otte stærke. Dengang Henrik og jeg blev kærester var Oscar halvanden måned, og det er lidt mærkeligt at tænke på, at vi har været sammen lige så længe, som han har levet. He. Den 5. maj var altså både Oscars fødselsdag og min mors dødsdag. Det er fire år siden nu. Jeg savner hende stadig meget, og jeg sendte hende masser af tanker i går. Især da jeg sang ‘Nu er jord og himmel stille’ og ‘Solen er så rød, mor’ for Vika, inden hun skulle sove.

 

Her er lidt billeder fra den seneste tid. Påske, Himmelbjerget og bare hygge.

IMG_1227

 

IMG_1312

 

IMG_1346

 

IMG_1377

 

IMG_1381

Skriv et svar

