Jeg er her endnu …

… jeg har bare ualmindeligt mange bolde i luften.

De tre fag på universitetet spidser til, og pt er det prøveeksaminer, der om to uger bliver afløst af rigtige eksaminer. Selvfølgelig synkront, så man ikke har tid til at puste ud overhovedet. Derudover vil jeg jo gerne være en god mor, en god kone, en god veninde og en god blogger. Flere af tingene ryger fløjten en gang imellem lige for tiden – jeg håber, at jeg kan råde bod på dem, når jeg får lidt mere pusterum.

I påskeferien fik vi hygget som familie for alle pengene. Aalborg Zoo, Ferskvandscentret Aqua, påskefrokost hos farfar, sommerhusvisit med morfar, hygge med farmor, babybesøg hos gode venner med helt nybagt baby. Det var virkelig en skøn, skøn uge, og jeg formåede at lægge skolen helt bag mig for en stund. Det trængte jeg til.

Jeg opdaterer igen snart, og med et par billeder fra ferien og lidt andet lækkert. Jeg kan se, at I stadig læser med, selvom jeg er så sløv i betrækket. Det er dejligt at vide, at I er der.

Mys til jer

 

Skriv et svar

