Home is where the heart is

Jeg så ham her, da jeg gik over Dronning Louises Bro i dag. Jeg kunne ikke lade være med at smile til ham, for jeg synes, der er noget meget kærligt over at fodre måger. Normalt hader danskere måger og duer, vi sparker efter dem og ønsker dem langt væk. Det er rart, at der da i hvert fald er én, der godt kan lide dem. Og de kunne stensikkert også godt lide ham.

IMG_1099

 

København var, som sædvanlig, god ved mig. Jeg elsker byen, mangfoldigheden, indtrykkene, travlheden, eksistenserne. Jeg tænker tit, om jeg ville kunne bo derovre nu. Om jeg ville kunne flytte i lejlighed igen, på indre Nørrebro med mand og barn og spille kong gulerod. Jeg tror det ikke rigtigt. Men måske en dag, hvis det rigtige job og omstændighederne byder sig, så kunne det da godt være, at jeg skulle polere stenbrodialekten og konggulerodetheden af igen. Det kommer an på så meget. Lige nu knuselsker jeg i hvert fald bare at være derovre alene, få set venner og familie og så søndag aften vende tilbage, træt, glad og mæt på indtryk, til mit fantastiske hus på landet, hvor mine to allermest elskede sidder og venter på mig. ❤

God søndag til jer alle

Skriv et svar

