Auf slappe Linje gewesen …

Jeg har i flere dage forsøgt at skrive et indlæg, men jeg kunne hverken fatte mig i korthed eller overhovedet fatte mig. I går forsøgte jeg at optage en videoopdatering, men da jeg så den igennem bagefter, virkede jeg stiv, selvom jeg kun havde fået en kop kaffe med mælk. Jeg ved ikke, hvad der er med mig for tiden. Jeg er forvirret, træt og helt rundt på gulvet over den kæmpe læsemængde, der pludselig er på universitet. Vi er gået fra at være i skole én gang om ugen til at følge tre fag fordelt på fire undervisningsdage om ugen. Det er superfedt at være lidt mere i Aarhus og blandt andre mennesker, men det er hårdt at nå at læse til så mange fag. Den dårlige samvittighed over manglende læst stof har allerede meldt sig.

Derfor dropper jeg de fancy opdateringer på bloggen, kryber til korset, indrømmer min rundt-på-gulvet-hed og smider i stedet et par billeder ind fra min skitur, som jeg netop er hjemvendt fra med mand, baby, svigermor og svoger. Det var et brag og virkelig, virkelig tiltrængt efter ikke at have forladt landets grænser i to år. Jeg elsker at stå på ski og har gjort det hele mit liv, så det var skønt med et afbræk fra hverdagen og lidt kvalitetstid med brædder under fødderne.

IMG_1060 IMG_1059 IMG_1071 IMG_1075

IMG_1079

 

Jeg slutter lige med det her fantastisk køb, der lå i min postkasse i dag. Jeg har længe beundret tørklæderne fra Den retro husmoder, og da jeg så den her forårseksplosion, så måtte jeg bare eje den. Jeg er SÅ glad for mit nye tørklæde, og jeg tænker, at hvis jeg bare bærer det intensivt nok, så kommer solen og varmen snart.

IMG_1091 IMG_1093

Skriv et svar

