26.723 anslag

Og de længste og sværeste 26.723 anslag, jeg nogensinde har skrevet. Det var en skriftlig eksamen i faget Kulturvidenskabelige grundbegreber, og grundet en dårlig underviser, et åndssvagt forløb og alt for meget sygdom var det bare pissehamrende svært og møghårdt. Men jeg blev færdig i går aften kl 21:33, 12,5 timer inden jeg skulle aflevere (point på voksenkontoen). Jeg elsker det klask, det siger, når man smider en opgave ned på et bord. Klask, lyden af at det er færdigt.

Nu har jeg ferie i den her uge, og jeg har tænkt mig at bruge den på brunch (har jeg allerede gjort), venindetid med symaskine og strikketøj, middag, Vika og Henrik, måske lidt biograf, skønlitteratur og måske lidt projekter i køkkenet. Bare afslapning – fuck, hvor jeg glæder mig. Og snart sidder hele familien i Østrig, os med ski på, Vika med kælk på.

Jeg vil smutte igen, væk fra computeren og kontorstolen, jeg har siddet på i 10 dage. Man får VIRKELIG ondt i røven af at sidde ned i 10 dage. Så det er, hvad jeg har. Ondt i røven. Men vel nok på den gode måde. Ikke på den sure måde. Og NU skal jeg nok gå 🙂

 

Mys til jer

Skriv et svar

