Arjmen come on!

Okay, så hele julen brugte jeg på sygdom. Først havde jeg Vika hjemme i en uge, og så blev jeg selv syg i tre uger. Hele moletjavsen, hoste, bihule-, mellemøre og kæbebetændelse. Det sidste har jeg ellers kun prøvet i forbindelse med visdomstandshelvede, så jeg ringede meget skeptisk til vagtlægen og sagde: “Altså, bihulebetændelse kan da ikke sprede sig til kæben, vel?!” Dertil svarede hun glad: “Jo jo, det kan det da sagtens!!!” Nå jamen, awesome.

I fredags begyndte jeg så at få det dårligt igen, og så var der hals- og bihulebetændelse til mig. Det blev lige toppet af en rask omgang maveinfluenza lørdag. Arjmen come one – så nu er jeg på pencilinkur igen, 12 dage efter den anden sluttede! Det er sguda ikke normalt. Jeg tror lige, at jeg må give lægen et kald, når jeg er ved at være rask, for det er da lidt vildt, synes jeg.

Nå, eksamen starter i morgen. En uge. Her. I kontoret. 12-14 sider. Akademisk skrevet. Gys. (Et haiku til jer). Men lige nu er jeg mest bange for, at hverken Vika eller jeg når at blive raske inden i morgen. Der er lige lidt ekstra stress på nogle gange, efter vi er blevet forældre. Jeg tror ikke, at jeg satte helt nok pris på, hvor meget frihed jeg rent faktisk havde, inden jeg fik hende. Ikke at jeg ville bytte, ikke for noget i verden. Men man skal bare liiige huske at sætte pris på det.

Jeg må videre med planlægning, inden eksamensspørgsmålet tikker ind på mailen i morgen klokken 10.

Mys til jer

Skriv et svar

