En bette opdatering – nu med video

4 thoughts on “En bette opdatering – nu med video

  1. Jeg kan desværre ikke se videoen – der står, den er privat … 😦

    Tak for en god blog.

    Kh. Anna.

    • Kære Anna. Tusind tak for kommentaren (godt, du er vågen, som folkeskolelæreren ville have sagt). Videoen skulle gerne være tilgængelig nu … håber jeg?

      • Jeg er SÅ vågen! Den virker nu 🙂 Hyggeligt med noget video. God læselyst med Nietzsche. Jeg prøvede engang at læse en biografi om ham. Han virkede ret selvoptaget; han havde vist prøvet at skrive sin selvbiografi flere gange, allerede inden han kom ud af puberteten.

  2. Det er virkelig dejligt, at du følger med, søde ven 🙂
    Nietzsche er ret selvoptaget og også ret højrøvet, og jeg er så glad for, at det her forløb snart er overstået!

Skriv et svar

