Kys nu det satans liv

Av min arm, det var noget, der rykkede at skrive om Mercy Mercy i sidste indlæg. Meget overvældende pludselig at have flere hundrede kliks dagligt på et indlæg om, hvad jeg følte efter at have set udsendelsen. På den måde tror jeg stadig, at jeg kan blive lidt overrasket over blogland. Nogle dage har man sine dejlige faste læsere, andre gange klikker virkelig mange forbi.

Nå men altså, jeg er ikke død, selvom jeg er blogdød. Jeg har derimod været til eksamen i mit første fag efter barslen (bestået), været syg i tre uger over julen med influenza, mellemøre-, bihule- og kæbebetændelse og haft en syg datter i lige så lang tid. Så der har ikke været så meget tid til det her bloggingnoget.
Julen var fin, omend anderledes end forventet med sygdom og træthed. Vi fejrede den i Silkeborg, og det var rart. Kort køreafstand, eget værelse, babysittere lige ved hånden og alt det jazz, så der blev faktisk også tid til lidt voksenkærestetid med øl, jive og biograf. Det kan jeg godt lide, når der er tid til, det er vigtigt for at få det hele til at fungere.

I aften er jeg alene hjemme, og egentlig havde jeg tænkt mig at se ‘Breaking Amish’ på TLC, for hvis man har set traileren, er man vist ikke i stand til ikke at tune ind på de kyseklædte damer, der giver den gas i NY-fitnesscentre. Come on, det er et must see. Jeg har en forfærdelig svaghed for det allerlammeste reality-tv, man kan komme i nærheden af. Heldigvis har jeg en mand, der ikke er synderligt begejstret for projektet, så med hans brændende, misbilligende blik i nakken, er det sjældent, jeg får tændt for tv’et og junket mit junktv … men man skulle da være et skarn … det er jo trods alt amishfolk … og jeg er jo trods alt alene hjemme.

Imens kan I hygge jer med det her smækre første-kys, som var en del af et andet junkprogram, jeg så om meget gamle jomfruer, der drømte om den første gang. Parret her er supertroende og har ikke engang prøvet at kysse, inden de siger ‘ja’ til hinanden ved altret. Og så kan man jo så ende med at købe missen i sækken … jeg er i hvert fald glad for, at jeg ikke skal snave med dem 🙂

Hvad er dit yndlingsprogram?

Vi læses ved, mys

Skriv et svar

