1 – 2 – 3 – genopstart hjernen

Det er næsten et år siden, jeg skrev det sidste indlæg her på bloggen. Jeg er undskyldt, ikke? Tykhed, fødsel, ammehjerne, barselsboble – all the usual. Nu er jeg flyttet i hus i Sorring, dobbelt så meget plads, dobbelt så meget overskud – og det er ikke engang løgn.

Jeg har 2,5 måneds barsel tilbage, inden jeg genoptager cand.public-studiet på Aarhus Universitet. Og jeg glæder mig til at komme i gang igen! Foran mig venter undervisning i videnskabelig metode, filosofi, kulturhistorie og al mulig anden herlig viden.

Jeg har netop opdateret min LinkedInprofil. Der stod: “Jeg bliver færdiguddannet journalist i sommeren 2011”. Nu er det sommeren 2012, jeg er færdig, jeg er videre, og nu må jeg op i omdrejninger igen. Også med Tusindting – for det synes jeg faktisk, den fortjener.
Vi ses!

One thought on “1 – 2 – 3 – genopstart hjernen

Skriv et svar

