Skal man være sindssyg for at blive gift?!

Jeg bliver mere og mere nervøs for min egen skæbne, jo tættere vi kommer på det her bryllup. Jeg synes aldrig, man hører om den “søde, afslappede og normale brud”, der tager tingene, som de kommer og bare er glad for at skulle smedes i kærlighedens lænker. Næh, jeg synes nærmere, at det er hysteriske, møgsure psykokællinger, der kaster og smider med ting, hvis de ikke får den brudekjole, de lige havde forestillet sig …. eller nu som hende her: En kinesisk pige bliver forladt af sin forlovede igennem fire år, og så tager hun brudekjolen på, snitter håndleddene og springer ud af vinduet. Egentlig synes jeg nu, at det er lidt synd for hende her … tænk at blive forladt. Og så i Kina!? Om ikke andet er billederne ret fine …

Skriv et svar

