Hej forår!

Mange mennesker siger til mig: “Ja, vinteren har altså været lang i år, Laura. Men det ved du jo ikke noget om, du har jo bare ligget på en palmestrand helt indtil januar”. Ja, vi var ude at rejse, og ja, jeg lå på en palmestrand – åh, hvilken fantastisk palmestrand – på Filippinerne i midten af oktober. Men derefter tog vi jo altså til USA og sluttede med cirka minus en milliard grader i Washington og New York.

SÅ JEG HAR ALTSÅ OGSÅ GLÆDET MIG!! Du skønne forår, så kom du endelig! Når man sidder på sin pind (jeg sidder ikke i virkeligheden på en pind) i lejligheden og skriver bachelor i sit eget selskab, skal man liiige minde sig selv om at komme udenfor i det gode vejr. Lukke øjnene, dufte til blomsterne og lade den friske vind ramme ansigtet. Uhm ….

Jeg har allerede postet lidt billeder fra min gåtur med Niels i sidste uge, men der kommer lige lidt flere forårskåde billeder fra den dag. Og ja, den sluttede med bajere 🙂

Skriv et svar

