Hej og hurra for jer

2 thoughts on “Hej og hurra for jer

  1. Jeg følger dig! Dejligt at du laver vlogs også. Jeg tør ikke helt… men min selviscenesættende side vil sååå gerne. 🙂
    Åh, overjeg, din idiot – kan du så skride!
    Kram fra Maria (DJH)

    • Kære Maria

      Hurra, hvor skønt, tusind tak for din kommentar!
      Ja, det er lidt grænseoverskridende med vlogs, men efter seks måneder med rejsebloggen synes jeg, jeg er ved at vænne mig til det 🙂
      Jeg følger også altid din blog og er vild med dine videoer.

      Kram!

Skriv et svar

