Åh, charmen ved en fotoboks

Jeg faldt lige over den her side, som er meget fin. Jeg kan godt lide de der fotobokse på stationer, hvor man kan gå ind og spille lækker/smart/flot for en femmer og så bagefter se hele herligheden på en lille strimmel, som man skal ryste for at få farven til tørre. Eneste problem er, at jeg altid, ALTID ligner en psyko-retardo, fordi jeg én gang har prøvet at få fire billeder ud med lukkede øjne, og jeg derfor nu spiler øjnene så meget op, at jeg bare ser decideret uhyggelig ud.
Nogenlunde sådan her:

Men fortvivl ikke, med den her ting kan man sidde derhjemme i ro og mag og tage flotte/mystiske/henslængte billeder – eneste problem er, at charmen ikke er ligeså stor, og jeg har morgenøjne. God dag!

Skriv et svar

